torstai 19. tammikuuta 2012

Päivitystä

Blogin päivitystä kun oon vähän unohtanu blogata tällä viikolla.

Tiistai

Tiistain jatkettiin nissanin takapuskurin muovihitsausta. Kun taka puskuri oli muovihitsattu siirryttiin etupuskurin muovihitsaukseen kosak etupuskurikin oli tehty kahdesta eri puskurista. Kuvia en ole muistanut nyt ottaa mutta niitä tulee taas jossain vaiheessa.

Aloitin ennen joululomaa (vielä kun jalka oli kunnossa) Hiomaan,kuiduttamaan ja kittaamaan moottorikelkan maskia koska sen kylki oli pahasti haljennut ja siinä oli isoja reikiä. Minulla ei ole kuvia maskin alku vaiheista koska sillon minulla ei ollut vielä blogia.



Siinä on pari kuvaa miten maski on edistynyt. Nyt kun mun jalka on rikki niin matias tekee maskia nissan projektin ohessa.

Keskiviikko Ja Torstai

Keskiviikkona hallissa oikeastaan vaan siivottiin. Tai anakin sen aikaa mitä olin koulussa. Olen nyt kipeenä kotona joten seuraava blogitus tulee varmaankin vasta maanantaina. Mutta tänään nissania kuulemma alettiin hiomaan kyljistä ja vanteetkin tuli tänään ja renkaatkin pitäisi tulla perjantaina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti